Aytenyunusemre Merhaba lar arkadaşlar ben yeni katıldım 6 hafta 3 günlük hamileyim tansiyon um sürekli düşüyor sizdede olan arkadaşlar varmı
Dilekcnkn Aytenyunusemre Genelde hep düşük oluyor zaten benimde öyle hemşire yüksek olmasındansa düşük olması normal dedi
akgunbirsen Aytenyunusemre maalesef benim de sürekli düşük doktor düşükten değil yüksekten kork dedi gebelikte ama günüm ziyan oluyor.
Aytenyunusemre akgunbirsen benim normalde gebeliklerde tansiyonum yüksek oluyor bu neden böyle oldu bilmiyorum dışarıya çıkmaya korkuyorum anında düşüyor bayılacak duruma geliyorum
Dilekcnkn mucizemmmmmmmm Kan şekerin düşer ya hani böyle bayılcak gibi olursun onun gibi yani biraz tuhaf bir tarif oldu anlatılmaz yaşanır herhalde 😂