Zeynep_99 Benimde doktor 12. Haftada erkek dedi 16. Haftada kesin olarak erkek olduğunu onayladı pipisini gördüm diyorum erkek olduğuna inanmıyorlar 😂 dışardan kız gibi duruyormuş bende götüme göbeğime bakmayı kesin yok yanların çıkmış, yok popon büyümemiş, yok şişmişsin, gögüslerin normal ama daha şişer……. hamilelerle nasıl konuşulmasını gerektiğini bilmiyorsanız benimle muhattap olmayın sizin gözünüz çirkin diyorum ne diyim artık onlar düşünmeden konuşuyorsa ben mi düşüncem 😂 herkesde bi bilmişlik 2 çocuk doğuran hemen hamilelik analizi yapıyor, sormadan akıl verenler var tabi bide onlara da fikrinizi sormadan akıl vermeyin ben takıldıgım yerde doktoruma, anneme, teyzeme soruyorum diyorum (sordukları şey özel bölgemi nasıl temizliyorum)………. ve bekar, çocuksuz arkadaşım dahi yapıyor bunları inanır misiniz hayretler içerisinde kalıyorum evlilikle ilgili hiçbir tecrübesi yok hamilelik nedir ben bile daha yeni yaşıyorum ama fikir akıl veriyor işte 😂 çevresindekilerin dediklerine göre benim oğlum olacağına inanmayanlardan biride bekâr çocuksuz arkadaşım….🤦🏻♀️