Kizlar sağolun ikinci gebeligim bu ilkinde yaşamamıştım böyle bir şey.bu dalgalanma ritmik olduğu için sordum aklıma da sağlıklı olarak düşünürsem ki inşallah öyledir heralde elini emiyordur diye düşündüm. hergun bu hareket oluyor.insallah kötü bir şey değildir.google arattim pek bir bilgi bulamadim.bir de size soruyum dedim belki benim gibi değişik hareketler hisseden vardır hickirmanin dışında diye .