Merhaba ben 5 şubatta 8.haftalik bebegimi kalp durmasi sonucu kaybettim oksapar 4000 ve coraspin kulanmama rağmen 2.basarisiz tup bebek denemem var ve kaybettigim bebegim kendiliğinden oldu şuan 2.adetimi gördüm ama ne yapacam hiç bilmiyorum igne 4000 azmi geldi diye çok düşünüyorum lütfen yardim edin bilgisi olan varsa çok sevinirim nasıl hamile kalırım onuda bilmiyorum 39 yaşındayım 😔