ysmn_kck17 Saliha16 Ben çok duydum ve gidenler hep memnundu eşim erkek doktor diye göndermedi eski kafa 🤭 neyse ama duyduğuma göre her giden memnun.
Saliha16 ufuknihal cuma günü randevum var bakalım çok heyecanlıyım bende ilk defa gidicem 😊 kese ve kalp atışı görmek için inşallah