madame Teşekkür ederim yazınız çok mantıklı geldi. Sonuçta içimizde bir can büyüyor belirtisiz olmaz değil mi 🙏
Ama bazen doktora işini öğretmek gibi olur diye aklımdan geçenleri sormaya çekindiğimi fark ettim. Bunu bir sonraki görüşmemde soracağım yani rahim ağzı ölçümüme bakmış mıydınız yada ölçüsünü normal görmüşmüydünüz diye soracağım. Çoğu yazıda fark edilmiyor anlaşılmıyor diyor ama rutinde bunun bilgisi gebeye verilmeli bence🙏