Esraytmv28 36 olduk ben son zamanlarda bi temizliğe sardım her gün bi yeri halletmeye çalışıyorum iş bitince de halim kalmıyor yürüyüşe zaten ayaklarım felaket ağrıyor ama doktorum normal istiyorsan sabah akşam yarım saat yürüyüş yapcaksın dedi bu hafta a da olsa yürümeye çalışcam çünkü sezeryandan korkuyorum