dilara10 Canim oncelikle seni cokkk iyi anladigimi bilmeni isterim vede her seyin bir zamani oldugunu hic ummadigin anda Rabbim nasib edecek inaniyorum.
Size kendi hikayemi yazmak isterim
7 senelik evliyiz evlendigimizden 1sene sonra hamile kaldim ama 9haftada kalbi atmadigi icin aldirmak zorunda kaldim o gunden sonra benimde zorlu gunlerim balsadi.her yeni doktora gidisimde yeni umutla sevincle baslayip goz yasi ve umitsizlikle bitirdim.esim iki kere varikoselden amelyat olmasina ragmen spermi yukselmiyordu ileri hiz hep 5-10-15 oluyordu ondan yukari cikmadi,bendede polikistik over oldugu icin defalarca yumurta gelistirici tedavi uygulandi,4-5kez asilama ama yinede olmadi artik yipranmistim aglamaktan hic bir seyden tad alamiyordum artik cikis yolu olarak tup bebegi gorduk cok dusunduk tasindik tedaviye baslamaya karar verdik buyuk bir sevinc umutla basladik ve olacagina o kadar emindikki doktorumuzda bizden cok umutluydi neyse uzadikca uzayan gunler aylar insani dahada yipratdi 8tane ,1ci kalite embiryomuz oldu 4unu transfer etdiler ama negativ oldu tutmadi o gun sadece olmek istedim sanki dunya alt ust oldu bende altinda kaldim butunnnn hayalim umudum öldü sonra dedik vakit kaybetmeden dondurulmus embiriyolarimizi kullanalim o da tutmadi artik tamamen umudumuzu kaybetdik ve esimin islerinde problemler basladi onun icin cok yogun ,stresli,kotu gunler gecirmeye basladik ve ben anladimki 4-5 ay tekrar tedaviye baslamam mumkun diyil her gun agliyodum her gun Allahim tekrar o stresli tedavi surecini yasamak istemiyorum diye dua ediyodum ve o cok stresli gunlerde sadece iki kere falan esimle iliskimiz olmusdu ve Rabbime sonuz Şükürler olsunki Ramazan ayinda hic beklemedigimiz zamanda HAMILE oldugunu ogrendim.Demekki Her seyini bir zamani varmis Rabbim ne zaman uygun gorurse o zaman melegimizi gonderirmis Simdi canim benim sende olacagina inan gercekten olucak Rabbim kabul etmeyecegi duayi etdirmezmis.