A23 benimde başlarda asagıdaydı hatta iki kere hafif kanamam oldu soluğu hastanede aldım progestan verdi doktorum bir kaç hafta kullandım zamanla yukarı çıktı suan sıkıntı yok bebek büyüdükçe eş yukarı çekilebiliyor istirahat edin sonraki kontrolünüz inş yukarı çıkmış olur 🙏🏼 İçinizi ferah tutun çıkmazsa da sadece normal dogum yapmanızı engeller sezeryan olursunuz nette çok kötü senaryolar olabiliyor çok kulak asmayın derim benim arkadaşımın eş rahim ağzını tamamen kapatmıştı bir de hatta oraya yapışmıştı sıkıntısız şekilde zamanınde sezeryan ile bebeğini kucağına aldı