Qwety doğru bende hemen hemen bunları duydum. Rahmin alınabildiği durumlarda olabiliyormuş miyoma dokunurlarsa bu en kötü senaryo,eşim o yüzden istemiyor tabi eşim bendem daha iyi anlayıp yorumluyor ama kafam aşırı karışık. Benim de 12,5 cm oldu büyüdü birazını farklı doktor gezdim bende karar veremedim hala doğum dr una. İnşallah hayırlısyla atlatırız ya hepimiz