Ipekbocugu Bu hastaneye yeni gitmeye başladım. Türkiye Hastanesi’nde doğum yapmış yada yapacak olan var mı? Odaları nasıl? Doğum ortamı ebeleri hiç bilgim yok, bilgisi olan var mı? Fotoğrafçısı vs var mı? Ücreti biliyor musunuz?