duygu0693 Kızlar 14+3 haftalık hamileyim sürekli midem kazınıyor veya yanıyor sürekli bişeyler yemek istiyorum yemek yeyince geçiyor sanki ama yarım saaat sonra tekrar aynı durumdayım 🥴
Siibeell duygu0693 bende öyleyim 2 gebeligimdede öyle oldu, yiyorum yarım saat sonra sanki hiç bişey yememiş gibi karnım acımdan ölüyo gibi oluyorum 😂
belis_4 duygu0693 yeme canım yogurt ye ayran iç meyve ye bende ilk gebelikte öyleydim 30 kilo aldım ikinci gebeliğim yemiyorum çünkü çok zor vermesi o kiloları 🤭🥺
Dilekcnkn duygu0693 ben 19+6 günlüğüm yemek yiyorum aynı şekilde oturuyorum sanki hiç birşey yememişim gibi tuhaf tuhaf sesler çıkıyor açlık hissi mi desem bilemedim
Calisananne25 Ben de öyleydim haftada 2 kilo alınca bıraktım artık acıkınca 1 2 tane kraker ya da etimek filan yiyorum vücudum kilo almaya müsait ve ben çok fazla almak istemiyorum artık dikkat ediyorum 🤷🏼♀️ öğünlerde de az yemeye çalışıyorum
duygu0693 Deniz59 🤷🏻♀️ Doktor ekmek yeme çok meyve tüketme normal beslenmen dışında bir kase yoğurt yesen bebeğe yeterli diyor ama gelde doy 🤦🏻♀️