Meelekkkkk gelen beyaz akıntıdan mı bahsediyorsunuz o ilacın kendisi olabilir. Kaşıntı da varsa bilemem. Ben gebelikten önce başladım. Şimdi 37. Haftamdayım hala kullanıyorum. İlacı yapın. Olabildiğince ileri ittirin. Bir iki saat dinlenin. Bir de ilaç geri geliyor illa ki onun için iç çamaşırınıza bir önlem alın gğnlük ped gibi. Ben her ilaç saatimde yeniledim pedi. Sonradan alkıllandım. İlk başta doğru düzgün koymuyormuşum bile. Öyle çok rahat ettim.