Hatice4446 bende Gülcan hanıma gidiyorum canım doğum şuan 3000 TL ama haziranda zam gelecek 3750 filan olacakmış muayene 165 TL yenidoğan ünitesi var 2. Doğumun benim ilkinde de orda gülcan hanımda yapmıştım zaten memnun kalmıştım bakalım inşallah bunda da sağlıkla alırız kucağımıza bebişlerimizi 😊🤗