F_nur Kizlar 40+0haftaligiz belim agriyor ve karnimin alt kismina regl ağrısı gibi ara ara ağrı girip cikiyor birde kan geliyo az az digummu basladi acaba
Burcinn_ozdemirr F_nur doktorumla iletişime geç hemen canım gelen kanaman nişanın olabilir sancıların 5 dakikada 1 e düşünce derhal hastaneye gitmelisin 🤗 sağlıcakla kavuşun inşallah 🤲🏻
haticeD08 F_nur Nişan gelmiş sizin galiba. Kan geliyorsa gitsen iyi olur. İki gün önce doktora gittiğimde nişan gelirse gelmene gerek yok ama kan gelirse gel demişti bana.
Burcinn_ozdemirr F_nur kanaman sürekli geliyorsa az da olsa geliyorsa git kuzum acilden günün dolmuş nerdeyse sıkıntı olmasın
F_nur glnzem Gittim sansin var ama acilmanyokdeyip eve gonderdi😔acilma olmasii in ne yapmalıyım 4de birdaha bakacak yoksa yine eve gonderirim dedi neden musade altina almiyorlarki
glnzem F_nur merdiven inip çıkın yürüyün bol bol skuat yapın sancınız yeterli olursa suni sancı verirler diye düşünüyorum