Susamtanem2 bana aslında yapılmaması gereken bi testi yapmıştı testte sonuç yoktu. Bir de iletişim num falan vermiyormuş Dr hanım o benim için eksiydi. Biraz da enerji meselesi gidip çok memnun olanlar varmış ben olamadım. Şuankinden de tam emin değilim aklımda Tinaztepe Gallen hastanesi var.