Merhaba arkadaşlar sizlere danışmak istediğim bir konu var 11+3 günlük hamileyim sanırım grip olacağım burun akıntısı ve halsizlik hissediyorum ilaç kullanmak sakıncalı olduğu için ıhlamur zencefil gibi çaylar içmeyi tercih ediyorum fakat sakıncası olur mu günde kaç bardak içilmeli benim gibi nezle grip olanlar var mı fikir alabilir miyim