Tugbays ben Mart ayında yaptırdım bitti, renkli fotoğraf vermediler sordum çıktıktan sonra sordum işte asistan makinalar bozuk dedi itiraz ettim bir hafta sonra tekrar gelin dediler Erdem tıp merkezine çağırdılar oraya gittim renkli fotoğraf aldım 2 tane . Önceden sorun araştırın siz bence .