tugbaak49 38 haftalık hamileyim kızlar sezaryen için ayın 7sine gün verdi doktor. Ama 5 gündür acayip ishalim ayıptır söylemesi. Sizce neden doğumum yaklaştığı için mi? Sizde de böyle oldu mu
Arin31 tugbaak49 aynı haftalardayız bende o durumdayım İshal yaklaşan doğum belirtisi olarak görülüyor