Selamün aleyküm kızlar böyle bir pos açacağım aklıma gelmezdi ama insanız işte başımıza herşey geliyor 8 haftalık hamileyim ve dün kanamam oldu kanama derken kahverengi lekelenme hemen hastaneye gittik iğne ve hap verdi ama hala devam ediyor bugün yine gittik devam et ilaçlarına diyor dusuk tehlikesi varmış yani devam etmesi normal mi başına gelen oldu mu bana bir yardımcı olurmusunuz teşekkür ediyorum simdiden