kelebegimm07 sürekli kötü tecrübeleri, dramatize edilmiş film sahnelerini izlemekten, doğrusunu da öğrenmeye tenezzül etmemekten dolayı korkuyorlar. Milletin doğum anıları askerlik anısı gibi olmuş abartıyolar da abartıyolar zaten. Açıp 2 bişey okusalar dinleseler buraya yazacaklarına belki içleri rahat eder ama nerdeeee buraya korkuyorum yazmak daha kolay 🤡