birprensesvebirprensannesi Bebişler ne zaman geliyor tahmini 🤭 Ve cinsiyeti ne 🐣 Bizimkisi 11 Temmuz gözüküyor oğluşum olacak inşallah ❤️
Remziyesrmli birprensesvebirprensannesi Tahmini doğum tarihimiz 7 Aralık ☺️ ama terbiyeli bebişim göstermedi dün cinsiyetini 👼
Didemmmmm birprensesvebirprensannesi 3 Aralık 💕görünüyor bakalım hayırlısı Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
duranneslihan0110 Asyaayaz1 rabbim miniğine sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🥰 benim kızımın adı da Asya olucak inşallah 😊
Remziyesrmli birprensesvebirprensannesi inşallah. Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayi nasip etsin inşallah 🤗
Mavis40 Benm de takvim 17 temmz gsteryo 33+0 oldm bugn 😇 hepimiz saglıcakla kucagmza alalım ınsallah🤲🤲
birprensesvebirprensannesi Mavis40 Temmuz biran önce gelmeli🤭 Tabi bizimki bekler mi temmuzu bilemiyorum onuda 🙈
Morvy birprensesvebirprensannesi benim kızım olacak inşallah adet tarihime göre 2 eylül ama detaylıda perinatolog 26 ağustos dedi bende ağustos sonu gelir diye düşünüyorum🌸
mucizemmmmmmmm birprensesvebirprensannesi 16 temuzz inslh Allah nasip ederse oğluşumu kucağıma alcam🌺🥰