Merhaba arkadaslar benım bı sorum olcak sıze 12haftalık hamıleyım 11haftalıkken 2lı tarama testı yapıldı kan sonucunda bebegım 1/100down sendromlu olabılır denıldı boyle bısey basına gelen varmı bırde amnıyosıvısı yada yurt dısına gıden bır kan testı varmıs omu yaptıran varmı