Arkadaşlar merhaba 28+1 haftalık hamileyim. Bazen yürürken de oluyor ama özellikle yatarken sağımdan soluma solumdan sağıma dönerken kasıklarıma inanılmaz bir sancı giriyor ama sabitleşince bişey yok. Sizde de böyle bir durum var mı normalmidir acaba bu durum?