Meliskam aynı sorunu bende yaşadım benimkisi rahime 1 cm yakınlıktaydı ve doktorum tek bir kanaman olduğunda hem bebeğin hem senin hayati tehlikeniz var dedi şükürler olsun ki Rabbime atlattık 34. haftaya kadar düzelme ihtimali varmış doktorum basta beni baya korkutmuştu iyice karamsar olmuştum tek başımayım annem kayınvalidem kimsem yoktu yanımda ev işlerimi hep besmele çekerek yaptım 2.5 hafta sonunda bir akşam sancılandım eşim korktu direk gittik düzeldiğini bir tehlikem kalmadığını söyledi öyle çok rahatmıştım ki en önemlisi bu sürede bol bol dinlenmek (ben yapamadım ama sen yap) çok dua ettim bol bol su içtim sende yap inşallah düzelir canım çok geçmiş olsun