Ben geçen sorduğum soruda ilk gün bıle denedim ve testimde pozıtıf çıktı demıstınız bende gecikmemin 3. Günündeyim denedim fakat biri kırmızı cızgı dıgerı çok hafif pembe az belli olan bir çizgi bu olumsuz mu? İleriki zamanlarda yine deneyeceğim ama yınede sormak istedim