llFatma Merhaba hanımlar. Benim bir sorum olacaktı. Ankarada hastane/doktor nereyi önerirsiniz.Bu konuda acamiyim ne yapacam bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Siibeell llFatma kendi kliniği var evet, biz dogum paketi aldık yanlış olmasın 9 10 arası bişey muayne ücreti ne kadar sormadım ama ilk gittigimde 450 tl aldılar sonra paketten düştüler onu sanırım 450 tl muayne ücreti