Zeyzeykr Canım benim de ilk hamileliğim az bir zamanım kaldı korkuyor olman normal ama önce psikolojik olarak kendini hazırla ben mesela bu zamanıma kadar hep kendi kendime dedim ki millet nasıl doğuruyor ben neden doğuramıyım ki normal de olsa sezeryan da olsa bi şekilde doğacak o çocuk herkes dayanıyorsa ben de dayanırım diye. Sen de önce psikolojik olarak hazırla kendini bişey olmaz Allah’ın izniyle