25 haftalığım tam 52yle hamile kaldım şuan 62 yim 10 kilo aldım tam. Son bir haftadır gecelere nefes alamadığım için uyanıyorum ölüyo gibi oluyorum astım krizi olur ya. Öyle göğüsümden tıkanıyorum bildiğiniz biri boğuyo gibi şimdi gün içindede öyle olmaya başladı.. çarpıntı gibi oluyo sonra boğulmaya başlıyorum resmen nefes alamıyorum. Neden sizce normal mi bu?