_sfye_ Merhaba, benim adet gününe göre 7+5 bugün ama doktor muayenesine göre 6+3 görünüyor. Böyle olan var mı? Bu bir problem midir acaba doktorum değil diyor ama bunu yaşayan var mı?
Aysobaciniz _sfye_ zmanla o haftayı geçtiği bile oluyor merak etme hatta eşitleniyor normal bu durumlar.
minikanne_ _sfye_ normal normal ilk zamanlarda hafta sabitlemesi çok zor oluyor. Banada ilk gittiğimde 6+5 demişti, iki hafta sonra yine gittim 10 haftalık dedi. 2 hafta sonra tekrar gittim 13 haftalık dedi ve ondan sonra sabitlendi. Ölçümlerde sıkıntı oluyor sanırım..
Halimeege _sfye_ benim doktorumda 2 hafta geriden söyledi geç döllenme olmuş herhalde diye düşünüyorum daha kalp atışını dinleyenlerin bana göre 9 hafta doktora göre 7+1
Aysobaciniz _sfye_ 😁 hayır bir hafta iki hafta gelişimi önde olan bebekler oluyor 🤦🏻♀️ Onu kast ettim
_sfye_ minikanne_ teşekkür ederim . Geç döllenme gibi bahsedince aklım karıştı acaba sıkıntılı bir durum mu diye ☺️
minikanne_ _sfye_ yok yok içini ferah tut bence, daha çok başında miniminnacık yavrun birkaç haftaya netlersiniz haftasını. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah.. 😇
Hlydrkk _sfye_ benim haftamda bir hafta geride bir sıkıntı yok ama çok şükür ☺️ Şuan 21. Haftadayım gelişimi çok iyi sıkıntı etmeyin ☺️