Hellolo ben de kendimi psikolojik olarak normal doğuma hazırlamaya çalışıyordum, sonuçta varoluşumuzdan beri doğum bu şekilde oluyor diye. Son haftalarda doktor kafası büyük iri bebek normal yapamazsın dediler. Tek cümle benim için yetti, şimdi sezeryan için ne zaman tarih belirlenir diye onu merak ediyorum. Ve inanılmaz biçimde içim rahatladı, normal doğumdan içten içe korkuyormuşum. Bu doğum sancısı mı, bişey mi oldu, ya anlamazsam, ya doğuma yetişemezsem diye bi sürü şey düşünüyormuşum kendimi bastırıyormuşum.
Sezeryanı duyunca annem boşver sağlıklı olsun da nasıl olursa olsun dedi, kayınvalidem aman sen doktorun söylediğine ne bakıyorsun sezeryan yaptırma sakın dedi. İkisi de anne, görmüş geçirmiş tecrübesi var ama bakışları çok farklı. Herkese kulak asmamak lazımmış.