14meydan14 merhabalar,benim de 8.ci haftalarda ve 14.haftalarda kanamalarim olmustu endise etmeyin,genelde progestan ya da proluton depot tarzi ilaclar yaziyorlar,bazı doktorlar ilac vermeye gerek gormese de annenin ici rahat etsin diye onlem amacli da yaziyorlar,kanamaniz bebis kaynakli degilse iciniz rahat olsun…cok fazla yorulmamaya ozen gosterin yeterlidir(sahsen kanamalarim stresli ve hareketli oldugum zaman gerceklesmisti)saglikla bebisinize kavusmaniz dilegiyle❤❤🤗