Yazgulu-27 yaştan dolayı değil de yeni evli olduğunuz için öyle demişlerdir, 1 yıl bekleseydiniz en azından gibisinden. Sonuçta Allah böyle nasip etmiş 🥰🙏🏻 herkes bişey der, ister 20inde doğurursun, ister 30, ister 40ında. Erken evlenip senelerce çocuk sahibi olamayanlar var. Bence şanslısınız ☺️