Kızlar bu hastaneye gideniniz var mı. Hangi doktor iyi acaba. 30 haftalığım özele gidiyordum ama doğum için değiştirmeyi düşünüyorum. Hangi doktor iyi bilmiyorum yardımcı olur musunuz. Tecrübeli olan varsa eğer. Birde randevu alıyor musunuz eşim randevusuz olduğunu duymuş da.