muhayyileee Selime hanıma giden ve doğum yapan var mı acaba ? Memnun kaldınız mı ? Sezeryen yanlısı bir hastahane diyorlar başarı için bilgisi olan var mı acaba ?
Kbra1234 muhayyileee bende burda bekliyim bende sezeryan yanlısı ye duydum 2. Gebeliğim normal doğum oldu ilki doktorum da ordan gitti bende doktor arayışındayım