Aslinur Girayseda ya bende almak istiyorum nisan ayında park tip merkezinde çalışan yeter hanım vardi onun kontrolünde hamile kaldim kendisi çiğli devlette çalişmaya başladi onunla kontak halinde devam etmek istiyorum çünkü gittiğim clinikte sgk anlaşmasi yok. Nasil yapıcaz mrhs sisteminden e devletten giriş yaptim boşluk olunca haber verilicek yazdi bekliyorum 😭
Susamtanem2 Girayseda MHRS alarm kurun mesela şuan 31 Mayıs’a randevular açıldı ben Haziran için bekliyorum
Buss35 Bende o hastaneye gidiyorum ama gittiğim doktora söyledim randevu yok bulamıyorum diye acilden giriş yap gel demişti öyle yaptım muayene oldum ama ben 35 haftaya girdim artık o yüzden belki kabul ettiler sizde bi öyle deneyin isterseniz
Girayseda Aslinur İzmir özel hayat hastanesi yarısını sigorta karşılıyormuş Doğum 2.700 muayene 85 dediler sizinde aklınızda bulunsun
Susamtanem2 Girayseda Bende özel korkusu ve güvensizliği var o yüzden ilkini de çiğli de yaptım ki şuan benim çiğli deki Dr Medicana ya geçmiş 8500 TL istiyor aslında 3 sene önce muayene için selin hanıma gitmiştim ondan cok memenundum ama o izinli şimdi Seda ve Ayşegül hanıma gidiyorum ikisi de çok iyi siz kime basladiniz
MinikEkran Bende 1 aydır randevu bekliyorum yok 2li tarama testi yaptiricaktim mecbur tepecige gidip yaptırdım yani çok sıkıntılı ya doktor hangi gün hastanede öğrenemiyorum ona göre sabah erken gidip sıra alıp bakinicam ama yok bi çözüm bulmaları lazım
Susamtanem2 MinikEkran Çözümü basit çiğli eah sayfasına girip hekim çalışma tablosuna bakın sürekli güncel
MinikEkran Susamtanem2 geçen günlerde baktım sadece selin hanımınki gözüktü daha önce baktığımda kendi doktorumda 1 hafta boyunca ameliyat diye yazıyordu o yüzden uygun bir gün bulamadım
Susamtanem2 MinikEkran öyle olunca tekrar girin bakın çünkü sayfa aşağı inmiyor surukleme hatası oluyor bende de sonra yeniden girince duzeliyo
MinikEkran Susamtanem2 evet tekrar tekrar baktım ama yine aynı aşağıya inilmiyor hastaneyi de aradım bir kaç kez kadın doğuma bağladılar ama açan olmadı uğraşmadım bidaha
Hayal11 20 gündür Çiğli eğitim ve araştırma hastanesin de hiç bir şekilde randevu bulamıyorum bi sorun mu var