Sevgili annelerimiz öncelikle rabbim hepimizin yardımcısı olsun. 29+5 günlük olduk göbeğimin sağ sol ve üst bölgelerinde kasılmalarım oluyor sanki bebeğim orda toplanıyor ya da koluyla ayağıyla itiyor gibi bir kaç saniye orası sert kalıyor sonra dağılıyor fazla bir ağrı vermiyor belimde kasıklarımda falan da ağrı olmuyor. Bebek büyüdüğü için hareket ederken ya da pozisyon değiştirirken olur böyle şeyler dediler. Dün acile gittim NST de sancı görüldü fakat açılmam yoktu doktor istirahat et bol bol dinlen dedi. Salı günü kendi doktoruma gidicem böyle şeyler yaşayan anneler var mı yalancı kasılma dedikleri şey mi bu yoksa sonra erken doğum belirtiler mi bilen tecrübeler olan paylaşabilir mi ?