ebruzb Sabahtan beri midem bulanıyor kusuyorum başım çatlıyor parol almak istemiyorum mentollü migren taşı sürdüm başımı şalla sıkıca bağladım yok geçmiyor başım ağrıdıkça midem daha çok bulanıyor bu konuda çözümleriniz var mı 🥺
Shsg ebruzb karanlık sessiz biyerde uyumaya çalıştınız mi ben öyle yapıyorum basım tutunca rahatlatıyor biraz. Geçmiş olsun..
Brcarss ebruzb Migreniniz tutmus muhtemelen.. ben de ilk aylarda cok yasadm.. basiniza soguk bisy koyun. Bnm parolda gecirmiyordu heray kesin bir kez acile gidip serum taktiriyordu.
Aslanannesi1 Bendede baş agrısı çok oluyordu göz bandı takıyordum karanlık yerde uyumasam bile gözlerimi dinlendiriyordum hep sonra geçiyordu vs yada kahve de geçiriyor baş ağrımı