1psikologmom Merhabalar , ben 15+2 deyim ama hala karnım belli olmuyor tam anlamıyla, doktoruma soruyorum gayet normal diyor. Etrafımdaki herkes beni deli edecek artık, hareketlerini hissetmen gerek, karnının çıkması gerek bla bla… sizde durumlar nedir ?
Demir50 1psikologmom banada hareketlenmesi lazim bilmem ne diye başlamışlardı 18 e girdik başladı kızım hareketlenmeye sen kimseyi dinleme
Sedatastan 1psikologmom ay yok canım millet konusur boş boş . Ben 21 haftalık hamileyim hala karnım yok düşün
Masalannesii 1psikologmom benim 22.haftadan sonra yavaş yavaş çıktı canım çok normal çıkmaması hareketlerini ben 18.haftada falan belli belirsiz hissetmeye başlamıştım o haftalarda hissedemezsin daha 3-4 hafta sonra belli belirsiz hissederdin etrafındaki insanlara kulak asma sen 🌸
Sjnenenens 1psikologmom 1psikologmom ilk gebelik ise belirlemesi normal benim oğlumda 6.ayda çıktı 2.gebeliğim 12.haftada çıktı
Emine_clk01 Sedatastan bana da öyle diyorlar karnın küçük diye nasıl olması gerekiyor acaba daha 21 haftalığım boyum uzun olduğu için küçük gözüküyor millet der der durur 🙄
butterfly_ 1psikologmom ya boşver sen onları onlara ne çok bilmiş onlar 😀 benim 5. Ayda çıkmaya başladı sonra bi başlıyor ooooo şaşırıyorsun 😂 hareket konusu da kişiye göre değişir herkesin bebeğin aynı haftada hareket edemez 13. Haftada hareket hisseden de var 25. Haftada hisseden de ben 17 de çok minik seyirme halinde hissettim sonra artıyor hareketler etrafında ki insanları duyma yoksa mutlu olamazsın anın tadını çıkar 😉
Ayssunn 1psikologmom 15.haftada hissetmen imkansız ben 18deyim hala hissetmiyorum karnım da o kadar çıkmadı
1psikologmom İlk gebeliğim , inanın zaten gebelik çocuk yetiştirme vs herşey alanım o kadar bilgiye sahibim ama insanlar sürekli birşey söylediklerinde garip bir algı yaratıyorlar . En sonunda birşey bilmiyorum galiba ben diyorum, kendimden şüphe eder oldum. Teşekkürler 🌸
Masalannesii 1psikologmom kendinden şüphe etme canım benim etraftakiler böyledir işte sen ne kadar iyi bilirsen bil sorgulatirlar insana kendini bırak boşver onları sen sağlıkla gelsin bebiş 🌸
turkankrbyk 1psikologmom yaa hayır hiç yok öyle bisi hareketlerini 17 den önce hiç hissedemezsin ve karnının çıkmaması bence çokta güzel bisey mesela ben 28+5 im ve yandan bakılmalıgi sürece karnim belli olmuyor benimle bir olanlar agirlastim zor nefes alıyorum falan diyor bel ağrısı sırt ağrısı çekiyor ama benim hareketlerim hic kısıtlanmiyor agirlasmadim bence çok büyük şans şahsen boyle düşünüyorum
Minimalistmom 1psikologmom ilk hamileliğiniz ise 18. Haftadan sonra çıkar benim şuan 23. Hafta hala çok belli değil dar giyince belli oluyor. 20. Haftadan sonra da hareketleri hissetmeye başladım. Çok normal hissetmemeniz kafaya takmayın.
a_burcu_bur 1psikologmom canım şu salopetler var ya tulum. Ben ondan giyince çoğu kişi hamile misin diye başladı. Ben aynada kendime bakıyorum anlayamıyorum, onlar anlıyo 😝 bi de çok dar olmayacak şekilde elbise giyince. Benim de 17-18de belli olmaya başladı sanırım. 19 haftalığım hiçbi his yok, ben hissedemiyorum 🤷🏻♀️ umarım her şey yolundadır 🙏🏻🥰
Bsra_brt Cnm ben 30. Haftama girdim yeni yeni karnım çıkmaya başladı hiç dert etme önemli olan bebeğin sağlığı rahminin ici geniş olduğu için dir..😍😘
Sulee_ 1psikologmom herkesde aynı olmaz bende 22 haftalığım 19 dan sonra bir anda çıktı karnım görenler ikizmi cok büyük karnın diyolar buda benim sinirimi bozuyor inan hareketleride yeni yeni hissetmeye başladım tam anlamıyla seninki daha çok küçük cok normal takma kafana kimseyi
Didemmmmm 1psikologmom canım kişiden kişiye değişir sen milleti boşver yaaa… Ben hiç oralı olmuyorum. Herkes bir şey söylüyor
Aysem3338 1psikologmom valla cnm etrafı boşver ben daha 25 haftaligim karnım ckmadi kişiye göre değişiyor hareketlerinde 20,haftadan sonra hissettim etraf herşeyi der
2_PrensesAnnesi 1psikologmom Belli olsa laf ederler belli olmasa ilk gebelikte çok belli olmuyor benimde öyleydi 5 aylık hamileyken kimseye demesem bilmiyorlardı şimdi 2. Gebeleğim 30 haftalık oldu ilk bebeğimde bu karnımla doğuma gitmiştim mesela
Celiklibusee 1psikologmom 21. Haftadan sonra belli olmaya başladı benim💐 ben de sizin gbi çevreden duyuyordum üzülüyordum bir anormallik vs mi var diye.. ama inanın karnınızın cıkması zorluyormus insanı bu günlerin tadını çıkartın❤️🥰
Asil_Egem 1psikologmom canım ben tam anlamıyla 20 de hissettim ve karnım 20 den sonra çıktı takılma sen onlara boşver🦋