Kızlar henüz 6+3 üm. Bugün bebeğimi görmeye ve kalp sesini duymaya gittik. Doktorum sesi duyabilmek için karnıma acayip bastırdı hala da acıyo hatta. Saçma gelebilir biliyorum size ama bebeğime bir zararı olmuş mudur acaba 🙈 İnsan ilk bebeğini kaybedince böyle herşeyde panikliyor malesef