Aryapoyraz Instagramda bir bayanda gördüm Bebeğin kalp atışı 140 altı ise erkek 140 üzerindeyse kız olma ihtimali varmış acaba doğru olma ihtimali varmıdır sizin bebeğinizin kalp atışı kaçtı ve cinsiyeti ne acaba 🙈
Aryapoyraz Sulee_ aaa öyle mi🥰 benimde 170 kalp atışı acaba cinsiyeti ne olacak kaçıncı haftada belli oldu sizin
Sulee_ Aryapoyraz 17.haftada devlette doktorum kıza benziyor dedi detaylı ultrasonda kesinleşti kız olduğu
Aryapoyraz Sulee_ hayırlı evlat olsun insallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸benim doktorum bana 12 haftada gel ben görürüm dedi 😂 28 gün nasıl dayanıcam bilmiyorum
Sulee_ Aryapoyraz amin inşallah sizde sağlıkla alın kucağınıza evet insan sabırsız oluyor bende öyleydim anlıyorum sizi Rabbim gönlünüze göre versin🙂