Bebeğim doğduktan sonra 6. Günde göbek bağı düştü, düştüğünde kuvezdeydi. Ertesi gun kuvezden çıktı. Ama göbeğimiz kanıyor damla damla geliyor zıbına. Doktor bekleyelim gecmezse cocuk cerrahisine gosterirsin dedi. Boyle bir durum yasayan var mi enfeksiyon kapacak diye çok korkuyorum