Merhabalar ankarada yaşan annelerimiz sehir hastanesine sevkim oluştu birde etlik zübeyde hanım 2 hastaneden hangisine gidersen dediler ben sehir hastanesini sectim doktor olarak Necati Hançerlioğlu önerildi onun hastası olan veya bilgisi olan annelerimiz varsa lütfen dönüş yaparmısınız bebeğim için en iyi doktoru arıyorum ilgisi falan iyi olmalı başka sehir den gidince insan tedirgin oluyor🙏🏻