ktnzehra49 Meryyyyyy 6+5 te keseyi gördük ama doktor geç döllenme dedi 10 gün sonra kalp atışları için gidicem onu bekliyorum şimdi
Meryyyyyy Kaya13 çok güzel ben de 5+6 ilken vajinal usg keseyi 6+0 ilken abdomen usg keseyi gördüm ama doktorum kalp atışı ile ilgili hiç bir şey söylemedi şuan çok merak ediyorum
Loresima00 Bende 4+5 keseyi gördük 5+6 da bebeği görüdük ama kalp atışını henüz duyamadık haftaya duymayı umuyoruz🥰