Merhaba kızlar 11+2yiz çok şükür bebeğim açısından her şey iyi ancak ben o kadar halsiz o kadar yorgunum ki gün içinde iyi ve güçlü olduğum an yok diyebilirim. Zaten mutfağa adım bile atmıyorum/atamıyorum. Midem beni çok zorluyor. Yaşayan anneler bu süreç doğuma kadar böyle mi yoksa bir anda geçecek mi? Ya da tavsiye ettiğiniz bi şeyler var mı 🙏🏻 Bu yorgunluk enerjisizlik bitsin istiyorum