Kızlar 38 haftalığım bugün kontrole gittiğimde nstde sancı çıkmadı doktorum plasenta kireçlenmesi başlamış doğum yakındır dedi daha önce hiç duymamıştım bunu sizde böyle olan var mı ne kadar zaman sonra doğum yaptınız son zamanlar hiç geçmiyormuş ya sabırsızlanıyorum 🤭