Betfer Ya daha 12 haftadayım sanki 5 6 aylık gibi oldum . Halbuki 2 kilo almışım . Bende anlamadım . Aynı durumu yaşayan var mı ?
bbbusrra-1 Minnakanne_ Betfer 8+2′yim 1 kilo aldım fakat kabızlık sorunu yaşıyorum bayağı😔 göbeğim şişti
rabbiminemanetleri Betfer 10+2 yumurta bu gece göbeğimin altında azicik bi şişlik oluşmuş cok sasirdim cok erken geldi bana ikiz acaba ondan mi ki suan halaaaa gerginlik var
Remziyesrmli Betfer bende aynıyım canım 12+4 baksan 5 6 aylık gibiyim. ama ben yaşadığım kabızlığa bağlıyorum bu şişkinliği
Minnakanne_ bbbusrra-1 Ben genelde çorap giymeyince oluyo kendini biraz sıkı tut ve su tüket inşallah geçer sorunun 🤗
Pelin-1 rabbiminemanetleri benimde ikiz 10.haftada gobegimin baya altinda sertlik olmaya basladi suan 13+4um ve sislik yukari cikti ve karnim cikti seninde erken cikar😍
Remziyesrmli Betfer Ben tüylü şeylere dokunamadigim için kuru olsa bile kayısıyı tüketemiyorum maalesef 😞
Sblatc Betfer bende aynıyım ama akşamları çok şişkinlik oluyo midemde sabahları aç karnına bakıyorum yine karnım büyümüş gibi geliyo bana da