Emineklccc Doğuma kaç hafta kala ağda yaptınız? Ya da başka bisey ben ağda düşünüyorum şimdilik kaç hafta kala gideyim bilmiyorum Yapanlar cevaplarsa sevinirim 🌺
Burcuckmk Emineklccc 36 nin sonunda yaptirmistim suan 38 im haftaya kadar dogmazsa bir kere daha gitmeyi düşünüyorum
Emineklccc Se3008 teşekkür ederim şuan 36+4 haftalık 4 haziran da kontrolüm var kontrolden önce yaptırmak istiyorum ama erken olur diye biraz korkuyorum
Burcuckmk Emineklccc çıkmamış ama sari tüy oluyor bende beyaz tenliyim göremiyorum da ne var ne yok bi kuaförume baktirip çıkanları aldiricam
Emineklccc Burcuckmk tam doğum gününü verse doktorum sorun olmayacak ya işte böyle bebegin ne zaman geleceğini bilmeyince napcagini şaşırıyor insan
Emineklccc 1pearl hormonlardan hassaslasmis olabilir vücudunuz ben kendimi bildim bileli agdaya gidiyorum ne bir tahriş ne Bi kızarıklık hicbisey olmadı
Burcuckmk Emineklccc normal.dogumu bekledigim için gun veremiyor doktor ama haftaya kadar bekle dedi bakalim gelmezse müdahale edecek doktor sanırım