29 haftalık hamileyim, daha önce başka bir vitamin kullanıyordum ama fiyatı çok pahalı olduğu için decavit almaya karar verdim zaten hamilelere önerilen bir hap, yan etkisi mi oldu bilmiyorum ama hafif bulantı baş dönmesi halsizlik birde ayağa kalkınca kasık ağrım oluyor, aranızda kullanan var mı bu hapı siz nasıl oldunuz