Busra3509 Aysunduruu 36da benimde 2.800 dü doktor minyon bir bebek dedi. Zayıfmı acaba ya bende netten bakyrm bu haftalar normalmis ama 😊🤔🤔 suan 37+5m bir hafta sonra dogumum var. Sezryan gunu aldm. Acaba ozamana dek 3 olurmu en az 🤔
gullcannn Yasemin_in68 35+5 te 3300 dü . Şimdi 36+1 haftalığız. Çarşamba günü 36+5 te yine randevum var bakalim kaç oldu tosuncuk👶💙
gullcannn Yasemin_in68 Çatı muayenem daha olmadı. Ama doktorum normal olarak ilerleyecegiz dedi. Bebek biraz kilolu oyüzden kilo artışına ve muayeneme göre karar vereceğiz.
Busra3509 MerakliAnne61 ins o kiloyu görürüz Bana biraz zor gibi geldi 2.800dü 36da. Smdi 37 haftalık . Bide doktor artı eksi oynuyor dedi ultrason dan daha da zayıf olursa diyorum. Zaten zayıf gibi ya suan 😊😊
aslannaz21 Yasemin_in68 37de 3kiloydu 37+5te 3.500 olmustu dun gittim amq sormayi ve usg kagidi almayi unutmusum🤣🤣
Zehraaa98 aslannaz21 yaaa benım ki de 200 gram alıyor haftada keşke 500 alsa 😂 36 da 3150 isi 37 olduk pazartesı gıtcez